Zespół Szkół Specjalnych nr 17
w Gdyni, ul.Witomińska 25/27
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
(SIWZ)
zatwierdzona przez Dyrektora Zespołu Szkół Specjalnych nr 17 w Gdyni
dot.: przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 4.845.000 euro na robotę budowlaną
sporządzona zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. Nr 223 , poz. 1655 z 2007 r. z późn. zm.)
BZP nr 71708-2010.
Gdyni, marzec 2010r.
Spis treści
ROZDZIAŁ II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
ROZDZIAŁ III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
ROZDZIAŁ IV. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH
UZUPEŁNIAJĄCYCH
ROZDZIAŁ V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA :
ROZDZIAŁ IX . DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ
ROZDZIAŁ X. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA
ROZDZIAŁ XII. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z
WYKONAWCAMI
ROZDZIAŁ
XIII.WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM...
ROZDZIAŁ XIV.
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
ROZDZIAŁ XV. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA
OFERT
ROZDZIAŁ XVI. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CEN
ROZDZIAŁ XX. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
ROZDZIAŁ XXII.
INNE POSTANOWIENIA
1. Zamawiającym jest: Zespół Szkół Specjalnych nr 17 w Gdyni, ul.Witomińska 25/27
2. Konto bankowe: Nordea Bank Polska S.A O / Gdynia
PL 66 1440 1026 0000 0000
0034 0178
NIP
586-20-25-621
REGON
190459366
tel. ( 58) 620 72 25
fax (
58) 620-72-25
3. Godziny urzędowania 730 – 1530(oprócz sobót,
niedziel i świąt ustawowo wolnych od pracy).
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o
wartości poniżej 4.845.000 euro
„Przebudowa i remont kuchni i stołówki
szkolnej wraz z zapleczem w ZSS nr 17 w Gdyni, ul.Witomińska
25/27”
1. Przedmiot zamówienia obejmuje
zakres robót w budynku szkoły na parterze (stołówka z wydawalnią), oraz w
piwnicy (kuchnia wraz z zapleczem)
CPV zakres robót:
45110000-1 roboty rozbiórkowe
45400000-1 roboty budowlane, wykończeniowe w zakresie
obiektów budowlanych
45330000-9 hydraulika i roboty sanitarne
45331210-1 instalowanie wentylacji
45311200-2 instalacje elektryczne wewnętrzne
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
dokumentacja projektowa – załącznik
nr 6.
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru
robót – załącznik nr 7.
3. Wykonawca udzieli na wykonaną robotę budowlaną nie mniej niż 36-
miesięczną gwarancję.
4. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty
budowlanej, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania
oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji
lokalnej poniesie Wykonawca.
5. Jeżeli wykonawca zamierza część zamówienia powierzyć podwykonawcom to
jego zakres wskazuje w ofercie – załącznik nr 1.
6. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i
osób trzecich za prace i dostawy wykonane przez podwykonawców.
Zamawiający
nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.
27 sierpnia 2010r.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,
którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1
Ustawy Pzp
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z
postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których
mowa w art. 24 ust 1 Wykonawca winien złożyć:
- oświadczenie o
braku podstaw do wykluczenia z postępowania (o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2)
3. Zamawiający wykluczy Wykonawcę również w przypadku
kiedy w trakcie postępowania wystąpią przesłanki art.24 ust.2 Ustawy Pzp.
4. Aktualny odpis z
właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w
stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.21 ust.1 pkt.2 Ustawy Pzp (znajdujące się w załączniku
nr 2).
5. Aktualne zaświadczenie
właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega
z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6. Aktualne zaświadczenie właściwego
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7. W przypadku składania oferty przez Wykonawców
ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie i
dokumenty, muszą być złożone przez każdego Wykonawcę.
8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, mają zastosowanie postanowienia §4
Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów
dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te
dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226. poz. 1817).
O udzielenie
zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
1/ prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej;
2/ posiadają wiedzę i doświadczenie tzn.: w okresie ostatnich pięciu lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym wykonali co najmniej 3 roboty budowlane o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia o wartości
netto minimum 200 000 zł każda, a których realizację zakończono i odebrano protokołem odbioru końcowego (załącznik
nr 3).
3/ dysponują osobami
które posiadają następujące uprawnienia bez ograniczeń w
specjalnościach: budowlane; sanitarne i elektryczne.
4/ posiadają ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w
związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej
na okres nie krótszy niż czas obowiązywania umowy.
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i
doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia
lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru
prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany
jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do
realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne
zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na
okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia(załącznik nr 4).
3. Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i
doświadczeniu innego podmiotu, podmiot ten musi być podwykonawcą w realizacji
zamówienia w takiej części zamówienia dla której Wykonawca polega na jego
wiedzy i doświadczeniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia muszą wykazać, że warunki udziału w postępowaniu określone przez
Zamawiającego spełniają łącznie, z tym że żaden z wykonawców nie może podlegać
wykluczeniu.
5. Zamawiający
dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie
przedstawionych dokumentów.
6. Nie spełnienie
któregokolwiek z postawionych warunków skutkuje wykluczeniem Wykonawcy.
W celu wykazania spełniania wymaganych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca winien złożyć, w zakresie niezbędnym do wykazania ich spełniania, następujące dokumenty:
1. oświadczenie
wykonawcy o spełnianiu wymaganych przez Zamawiającego warunków udziału w
postępowaniu (znajdujące się w Formularzu ofertowym- Załącznik nr 1).
2. aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo
aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
ewidencji działalności gospodarczej.
W przypadku składania oferty przez
wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument
musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę.
3. wykaz
wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co
najmniej 3 robót budowlanych o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia
o wartości netto minimum 200 000 zł każda, a których realizację zakończono i odebrano protokołem odbioru
końcowego; - o
treści odpowiadającej załącznikowi nr 3, wraz z załączeniem dokumentów
potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej i prawidłowo ukończone.
W przypadku składania oferty przez
wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz
może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców.
4. wykaz
osób, którymi dysponują do wykonania
zamówienia tzn,: dysponują osobami które posiadają
następujące uprawnienia: - 1 osoby z uprawnieniami konstrukcyjno-budowlanymi
bez ograniczeń w specjalności budowlanej - 1 osoby z uprawnieniami budowlanymi
bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń
wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, -1 osoby z uprawnieniami
budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i
urządzeń elektrycznych.3
5. opłaconą
polisę z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z
określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres
nie krótszy niż czas obowiązywania umowy.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.
1. Wykonawca biorący
udział w postępowaniu winien złożyć ofertę, której zawartość stanowić będzie wypełniony formularz oferty - o
treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 .
W przypadku składania oferty przez wykonawców
ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy składają jeden
formularz ofertowy.
2. Wraz z ofertą Wykonawca powinien złożyć:
Oświadczenia i dokumenty wymagane
postanowieniami Rozdziału VI i Rozdziału VIII.
3. Aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub
aktualny wypis z Ewidencji Działalności Gospodarczej.
4. Kosztorys ofertowy.
5. Tabelę elementów – zbiorcze zestawienie
składników ceny oferty , o treści odpowiadającej
załącznikowi nr 9
6. Dowód wniesienia wadium na kwotę 7 000,00 ZŁ
7. Zaakceptowany projekt umowy – załącznik nr 5.
8. W przypadku składania oferty przez wykonawców
ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone
pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w
oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
9. W przypadku gdy formularz ofertowy lub załączone do niego dokumenty
są podpisane przez osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie
wynika z wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej,
do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo w oryginale lub kopii
poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
1. Oferta winna być
sporządzona w języku polskim.
2. Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
3. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji
istotnych warunków zamówienia.
4. Formularz ofertowy oraz inne oświadczenia winne być ostemplowane
pieczątką firmową oraz podpisane i opieczętowane pieczątką imienną przez
właściwe osoby do reprezentowania Wykonawcy.
5. Zaleca się, aby wszystkie dokumenty tworzące ofertę
były spięte – zszyte w sposób uniemożliwiający ich dekompletację.
6. Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu
uniemożliwiającym przypadkowe zapoznanie się z treścią oferty przed terminem
otwarcia ofert.
7. Oferta winna być złożona w opieczętowanej pieczątka firmową kopercie oznaczonej
następująco:
Zespół Szkół
Specjalnych nr 17 w Gdyni, 81-311
Gdynia, ul.Witomińska 25/27, sekretariat.
„Przetarg nieograniczony na robotę budowlaną do 4 845
000 euro na wykonanie remontu: Przebudowa i remont kuchni i stołówki szkolnej
wraz z zapleczem w ZSS nr 17 w Gdyni” Nie otwierać przed 29.03.2010r. godz. 1100”.
8. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oraz dostarczeniem oferty
ponosi Wykonawca.
9. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w
postępowaniu.
10. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert
zmienić lub wycofać ofertę.
Zarówno zmiana, jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.
Zmiana lub wycofanie oferty powinny znaleźć się w zamkniętej kopercie
odpowiednio oznaczonej „Zmiana” lub „Wycofanie”, i opisane jak w pkt.7.
11. Dokumenty nie będące oryginałami powinny być
poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby właściwe do reprezentowania
Wykonawcy.
12. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów na zasobach których polega
Wykonawca, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych
podmiotów powinny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub
te podmioty.
13. Zamawiający może żądać przedstawienia w wyznaczonym
przez siebie terminie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu,
gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi
wątpliwości co do jej prawdziwości.
14. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz
z tłumaczeniem na język polski.
1. W prowadzonym postępowaniu oświadczenia, wnioski,
zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy będą przekazywać pisemnie
lub faksem.
2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują
oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na
żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o
wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający jest
obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni
przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek
o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynął do Zamawiającego nie później niż
do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynie po upływie terminu
składania wniosku o wyjaśnienie treści specyfikacji lub dotyczy udzielonych
wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez
rozpoznania. Przedłużenie terminu składa nia ofert
nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści specyfikacji.
4. Jeżeli w wyniku zmiany treści specyfikacji istotnych
warunków zamówienia nieprowadzącej do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu
jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający
przedłuża termin składania ofert i informuje o tym wykonawców, którym
przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia, oraz zamieszcza informację
na stronie internetowej.
5. Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania Wykonawców.
mgr Krystyna Zdunek – dyrektor ZSS nr 17 w
Gdyni; tel.58 620 72 25 w godz. od 830 do 14 30
mgr Maria Figiel – kierownik
administracyjno-gospodarczy ZSS nr 17 w Gdyni; tel. 58 620 72 25 w godz. od 830 do 1430.
mgr inż. Maria Domaradzka – inspektor nadzoru Wydziału Budynków
Urzędu Miasta Gdyni tel.58 668 23 11
mgr inż. Anna Lidia Paluch – inspektor sanitarny Wydziału Budynków
Urzędu Miasta Gdyni tel.58 668 23 13.
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7000,00zł, słownie zł:
siedem tysięcy.
2. Wadium może być wniesione w
jednej lub kilku następujących formach:
-
w pieniądzu przelewem na konto:79 1440 1026 0000 0000
0034 0235
-
w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym , że poręczenie kasy
jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
-
w gwarancjach bankowych,
-
w gwarancjach ubezpieczeniowych,
-
w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj.Dz.U. Nr 42 z
2007r., poz.275 z późniejszymi zmianami).
3. Wadium wniesione w poręczeniach lub
gwarancjach w oryginale należy złożyć w kasie Zespołu Szkół Specjalnych nr 17 w
Gdyni, ul.Witomińska 25/27
- Kserokopie dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
- Za wniesienie wadium w formie
pieniężnej Zamawiający uważa wadium, które w terminie do dnia 28.03.2010
r. godz. 1430 znajdzie się na rachunku Zamawiającego.
- Wadium musi obejmować okres związania ofertą.
- Poręczenia
bankowe, gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez
podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000
r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości muszą nieodwołalnie
i bezwarunkowo zobowiązywać Poręczyciela lub Gwaranta do zapłaty kwoty
pieniężnej w ciągu 14 dni na pierwsze wezwanie Zamawiającego, w wysokości
odpowiadającej kwocie wadium.
1. Termin związania ofertą
wynosi 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się
wraz z upływem terminu składania ofert.
1. Ofertę należy złożyć do dnia 29.03.2010r,
godz. 1030 w siedzibie Zamawiającego:
Zespół Szkół Specjalnych nr 17 , 81-311 Gdynia ul.Witomińska 25/27, sekretariat.
2. Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 29.03.2010r., godz. 1130 w siedzibie Zamawiającego: Zespół Szkół Specjalnych nr 17 , 81-311 Gdynia ul.Witomińska 25/27.
3. Jeżeli oferta wpłynie do Zamawiającego pocztą lub
inną drogą, np. pocztą kurierską, o terminie złożenia oferty decyduje wyłącznie
termin dostarczenia oferty do Zamawiającego.
4. Ofertę złożoną po terminie zwraca się niezwłocznie.
1. Cenę oferty należy podać w
wartości netto i brutto.
Cenę oferty należy ustalić w złotych polskich
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Jeżeli złożono
ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego
Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie
dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów,
Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny
podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z
obowiązującymi przepisami.
4. Cenę
oferty Wykonawca zobowiązany jest obliczyć w oparciu o kosztorys ofertowy,
który należy sporządzić na podstawie dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ oraz
Specyfikacji Technicznej z uwzględnieniem dyspozycji zawartych w rozdziale
III niniejszej SIWZ.
5. Cena
oferty stanowić będzie ryczałtowe i ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy za
wykonanie przedmiotu zamówienia, niezależne od rozmiaru robót budowlanych i
innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji.
Wykonawca nie będzie mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie
zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów tych robót i
innych świadczeń.
6. Za
ustalenie ilości robót i innych świadczeń oraz sposób przeprowadzenia na tej
podstawie kalkulacji ofertowego wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie
Wykonawca.
7.
Przedmiar robót (załącznik Nr 8)
dołączony do niniejszej SIWZ jest wyłącznie dokumentem informacyjnym, z którego
może skorzystać Wykonawca, ale nie ma takiego obowiązku.
8.
Kosztorys ofertowy, sporządzony przez Wykonawcę musi spełniać wymogi określone
w niniejszej specyfikacji.
9.
Kosztorys ofertowy, na podstawie którego zostanie określone wynagrodzenie
ryczałtowe należy wykonać metodą kalkulacji uproszczonej, polegającą na
obliczeniu wartości netto danej pozycji kosztorysu jako iloczynu ilości
(liczby) ustalonych przez Wykonawcę jednostek przedmiarowych i ceny
jednostkowej danej pozycji kosztorysu.
10. Cena
jednostkowa w danej pozycji i wartość tej pozycji w kosztorysie ofertowym ma
obejmować wszystkie koszty niezbędne do wykonania robót wymaganej jakości i w
oferowanym terminie, włączając w to: koszty bezpośrednie, koszty ogólne budowy,
ogólne koszty prowadzenia działalności gospodarczej przez Wykonawcę,
kalkulowany przez Wykonawcę zysk, ryzyko oraz wszelkie inne koszty, opłaty i
należności, związane z wykonywaniem robót, odpowiedzialnością materialną i
zobowiązaniami Wykonawcy wymienionymi lub wynikającymi z dokumentacji, warunków
umowy oraz przepisów dotyczących wykonywania robót budowlanych.
11. W
wyniku nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia
Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w ofercie. Od Wykonawcy wymagane jest bardzo szczegółowe zapoznanie
się z przedmiotem zamówienia, a także sprawdzenie warunków wykonania zamówienia
i skalkulowania ceny oferty z należytą starannością.
12.
Koszty bezpośrednie, o których mowa w punkcie 10 niniejszego rozdziału,
uwzględniać będą w szczególności:
koszty robocizny
niezbędnej do wykonania danej pozycji kosztorysu w tym płace bezpośrednie,
płace uzupełniające, koszty ubezpieczeń społecznych i podatki od wynagrodzeń
koszty materiałów
podstawowych i pomocniczych do wykonania danej pozycji kosztorysu (wraz zapasem
na ubytki), w tym koszty dostarczenia materiałów z miejsca ich zakupu
bezpośrednio na stanowisko robocze lub poprzez
miejsca składowania na placu budowy
koszty
najmu/utrzymania sprzętu budowlanego niezbędnego do wykonania danej pozycji
kosztorysu, w tym koszty sprowadzenia sprzętu na plac budowy, jego montażu i
demontażu po zakończeniu robót
13.
Koszty ogólne budowy, o których mowa w punkcie 10 niniejszego rozdziału,
uwzględniać będą w szczególności:
koszty
zatrudnienia przez Wykonawcę personelu kierowniczego, technicznego i administracyjnego
budowy, obejmujące wynagrodzenie tych pracowników nie zaliczane do płac
bezpośrednich, wynagrodzenia uzupełniające, koszty ubezpieczeń społecznych i
podatki od wynagrodzeń
wynagrodzenia
bezosobowe, które według Wykonawcy obciążają daną budowę
koszty
utrzymania, montażu i demontażu obiektów zaplecza tymczasowego
koszty
wyposażenia zaplecza tymczasowego w urządzenia placu budowy, obejmujące
tymczasowe sieci elektryczne, energetyczne, wodociągowe, kanalizacyjne oraz
oświetlenie placu budowy, urządzenia zabezpieczające materiały i roboty przed
deszczem, słońcem i mrozem i inne tego typu urządzenia
koszty zużycia,
konserwacji i remontów lekkiego sprzętu, przedmiotów i narzędzi pozostałych, nie kwalifikowanych jako środki
trwałe
koszty
bezpieczeństwa i higieny pracy, obejmujące koszty wykonania niezbędnych
zabezpieczeń stanowisk roboczych i miejsc wykonywania robót, koszty odzieży i
obuwia ochronnego, koszty środków higienicznych, sanitarnych i leczniczych
koszty pomiarów
geodezyjnych i obsługi geotechnicznej,
koszty wykonania
dróg tymczasowych (montażowych) na czas budowy wraz z ich utrzymaniem i
rozbiórką
koszty badań jakości materiałów, robót i prób odbiorowych
przewidzianych w specyfikacjach technicznych
koszt wcinek
w istniejące sieci
koszty ubezpieczeń majątkowych budowy
koszty uporządkowania terenu budowy po wykonaniu robót
cła, akcyzy i inne podatki należne za robociznę, materiały i sprzęt
koszty
ewentualnego sporządzania uzupełniającej dokumentacji, przewidzianej w
specyfikacjach technicznych, rysunków powykonawczych lub nanoszenia wykonanych
robót na rysunki wykonawcze
koszty przygotowania dokumentacji odbiorowej, w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i
naniesienia wykonanych robót na mapę,
monitoringu telewizyjnego sieci kanalizacji deszczowej
wszystkie inne ogólne koszty budowy, które mogą wystąpić w związku z
wykonywaniem robót budowlanych zgodnie z warunkami umowy oraz przepisami
technicznymi i prawnymi.
14.
Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w
ofercie koszty związane z przekazaniem odpadów firmom posiadającym zezwolenia
na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów
określonego rodzaju (Ustawa o odpadach Dz.U.62 poz. 628 z 2001 r. z póź zmianami)
15.
Kosztorys ofertowy należy sporządzić w sposób umożliwiający ustalenie
oddzielnych cen dla każdego elementu robót (Zbiorcze zestawienie elementów ceny
oferty)
16.
Wartość netto dla danego elementu, należy ustalić jako sumę wartości netto
wszystkich pozycji kosztorysu ofertowego, dotyczących tego elementu.
17. Cenę
oferty netto należy ustalić jako sumę wartości netto. Ustaloną w taki sposób
cenę Oferty netto Wykonawca wpisuje do formularza oferty.
18. Cenę
oferty brutto należy ustalić poprzez dodanie do ceny oferty netto wartości
podatku VAT w wysokości 22% ceny oferty netto. Ustaloną w taki sposób cenę
oferty brutto Wykonawca wpisuje do formularza oferty.
19. Ceny
jednostkowe określone przez
Wykonawcę w kosztorysie ofertowym winny być ustalone jako ryczałtowe, kompletne
i jednoznaczne. Ceny te nie będą zmieniane w toku realizacji przedmiotu
zamówienia i nie będą podlegały waloryzacji.
20.
Wszelkie upusty udzielone przez Wykonawcę mają być uwzględnione w cenach
jednostkowych, określonych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym.
21. W
przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe,
patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie
materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one
uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych
w dokumentacji.
22. W
dowolnym momencie badania i oceny ofert, na żądanie Zamawiającego, Wykonawca ma
obowiązek udzielenia wyjaśnień dotyczących wyliczenia wysokości cen
jednostkowych i przedstawienia do wglądu kalkulacji tych cen jednostkowych.
23.
Sposób poprawienia przez Zamawiającego omyłek rachunkowych w obliczeniu ceny.
Zamawiający poprawi omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w następujący sposób:
- przyjmuje się,
że prawidłowo podano cenę ryczałtową bez względu na sposób jej obliczenia,
jeżeli cenę za przedmiot zamówienia podano rozbieżnie
słownie i liczbą, przyjmuje się za prawidłową cenę podaną słownie.
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w PLN
1. Przy wyborze oferty
zamawiający kierował się będzie następującym kryterium i jego wagą:
kryterium: cena oferty brutto - waga 100 %.
cena
oferty brutto – 100 %
cena oferty najniższej
C =
------------------------------------- x 100
cena oferty badanej
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z
najniższą ceną.
1. O miejscu i terminie
zawarcia umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana zostanie poinformowany odrębnym
zawiadomieniem.
2. Umowa zostanie zawarta na ogólnych warunkach określonych w projekcie
umowy, który stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji.
3. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w
terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia
przekazania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
4. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego
przed upływem terminu, o których mowa w pkt.3, jeżeli:
złożono tylko jedną ofertę,
nie odrzucono żadnej oferty oraz nie
wykluczono żadnego wykonawcy
5. W przypadku podmiotów
występujących wspólnie, przed dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego, dostarczona będzie Zamawiającemu umowa regulująca zasady
współpracy uczestników postępowania.
6. W przypadku powierzenia realizacji części robót
podwykonawcom, Wykonawca jest zobowiązany do wskazania nazw i adresów
podwykonawców w celu akceptacji przez Zamawiającego przed dniem zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
7. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana,
uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zamawiający może
wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania
ich ponownego badania i oceny.
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia
należytego wykonania umowy w wysokości 3 % ceny całkowitej podanej w
ofercie.
2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może
być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących
formach:
w pieniądzu
przelewem na konto Zamawiającego,
poręczeniach
bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym
że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
gwarancjach
bankowych,
gwarancjach
ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w
art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada
2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. 30% wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy
jest przeznaczone na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady, zaś 70%
wniesionego zabezpieczenia przeznacza się na zabezpieczenie należytego
wykonania niniejszej umowy.
4. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie zwolnione:
1/ część
przeznaczona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady w wysokości
30% zabezpieczenia, czyli w kwocie ................zł, w terminie nie później
niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady,
2/ część
przeznaczona na zabezpieczenie należytego wykonania robót w wysokości 70%
zabezpieczenia, czyli w kwocie .............zł, w terminie 30 dni po odbiorze
końcowym robót Wykonawcy,
3/ zabezpieczenie
należytego wykonania umowy, wpłacone w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z
należnymi odsetkami bankowymi.
5. W przypadku nieusunięcia przez Wykonawcę
wad i usterek w wyznaczonym podczas przeglądu w okresie rękojmi za wady,
Zamawiający ma prawo do opłacenia zastępczego wykonania robót, związanych z
usunięciem tych wad i usterek, z części zabezpieczenia, o której mowa w ust.4
pkt.1/ niniejszego rozdziału.
6. Poręczenia bankowe, gwarancje bankowe i
ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b
ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji
Rozwoju Przedsiębiorczości muszą nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać
Poręczyciela lub Gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej w ciągu 7 dni na pierwsze
wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie zabezpieczenia
należytego wykonania umowy z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania
umowy.
Wykonawcy lub innemu
podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz
poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego
przepisów ustawy Pzp przysługują środki ochrony
prawnej określone w dziale VI ustawy.
W sprawach nieuregulowanych
niniejszą specyfikacją mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień
publicznych.
Wszelkie
informacje przedstawione w niniejszej specyfikacji istotnych warunków
zamówienia przeznaczone są wyłącznie w celu przygotowania oferty.
Załączniki
do specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Zał. Nr 1 Formularz ofertowy,
Zał. Nr 2
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania,
Zał. Nr 3 Wykaz robót budowlanych wykonanych w ciągu
ostatnich pięciu lat,
Zał. Nr 4
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
Zał. Nr 5 Projekt umowy,
Zał. Nr 6 Dokumentacja projektowa,
Zał. Nr 7 Specyfikacja
techniczna wykonania i odbioru robót
budowlanych.
Zał.
Nr 8 Przedmiar robót
Zal. Nr 9 Tabela elementów - zbiorcze zestawienie
składników ceny oferty
Gdynia,
dnia ……………..
SIWZ
Sporządził:………………
SIWZ
Sprawdził: ........................
3
ZAŁĄCZNIK NR 1
pieczątka
firmowa Wykonawcy
FORMULARZ OFERTY
Zespół Szkół Specjalnych nr 17
81-311 Gdynia
ul.Witomińska 25/27
Pełne dane adresowe Wykonawcy/Wykonawców:
Nazwa (firma)/imię
nazwisko……………………………………………………………
Adres
……………………………………………………………………………………….
Adres do korespondencji ………………………………………………………………….
Nr telefonu/nr faksu
…………………………………………………………………………
Nr NIP …………………………………… Nr REGON ……………………………………
e-mail: ………………………………………………………………………………………
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym o kwocie poniżej
4.845.000 euro na „Przebudowa i remont kuchni i stołówki
szkolnej wraz z zapleczem w ZSS nr 17 w Gdyni, ul.Witomińska
25/27” składamy następującą Ofertę na wykonanie przedmiotu niniejszego
zamówienia:
Oferujemy
wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę, ustaloną zgodnie z dyspozycjami
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
wartość
netto ................................zł
(słownie............................................................................
złotych)
VAT
............................................. zł (słownie.............................................................................
złotych)
cena
brutto ................................... zł
(słownie.............................................................................
złotych)
Oświadczamy, że spełniam/y
warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego zgodne z art. 22
ust 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych
(tekst jedn. Dz. U. Nr 223 , poz. 1655 z 2007 r. z późn.
zm.).
Oświadczamy,
że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosimy
do niej zastrzeżeń oraz, że zdobyliśmy konieczne informacje do przygotowania
Oferty.
Oświadczamy,
że uważamy się za związanych Ofertą na czas wskazany w specyfikacji istotnych
warunków zamówienia, czyli na 30 dni od terminu składania Ofert.
Przedmiot zamówienia zamierzamy wykonać:
siłami własnymi *
siłami własnymi i przy pomocy podwykonawców w następującym
zakresie:
……………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………..*
*niepotrzebne
skreślić
Oświadczamy, że
polegamy na wiedzy i doświadczeniu :
a)
………………..…………………………………………
(nazwa podmiotu)
b)
……………………………………………………………
(nazwa podmiotu)
c)
…………………………………………………………..
(nazwa podmiotu)
i zgodnie z
dyspozycją Rozdział VII, pkt.2 SIWZ
podmiot/ty ten/te wykona/ją następujący zakres robót:
a)
………………..…………………………………………
b)
……………………………………………………………
c)
…………………………………………………………..
nieprawdziwych informacji Wykonawca odpowiada
zgodnie z art. 270 KK).
obrotu zgodnie z
przepisami odrębnymi, tj. ustawą z dnia 16
kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych
(Dz. U. z 2004 r. Nr 92 poz. 881). Dokumenty potwierdzające wprowadzenie do
obrotu przedstawimy do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekażemy przed
odbiorem końcowym.
Załączniki
- oświadczenia i dokumenty (wymienić):
………………………………………………………….
………………………………………………………….
………………………………………………………….
………………………………………………………….
………………………………………………………….
………………………………………………………….
………………………………………………………….
………………………………………………………….
………………………………………………………….
………………………………………………………….
………………………………………………………….
………………………………………………………….
.................................., dnia
...................
......................................................
(podpis
i pieczęć imienna osoby/osób właściwej/ych do
reprezentowania Wykonawcy)
ZAŁĄCZNIK NR 2
pieczątka firmowa Wykonawcy
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z
postępowania
Nawiązując do
ogłoszenia o postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego
na „Przebudowa i remont kuchni i
stołówki szkolnej wraz z zapleczem w ZSS nr 17 w Gdyni, ul.Witomińska
25/27” składamy oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania
na podstawie art. 24 ust. 1, który stanowi, że:
„Z
postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1. wykonawców, którzy wyrządzili szkodę,
nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie,
jeżeli szkoda ta została stwierdzona
orzeczeniem sądu, które uprawomocniło się w okresie
3 lat przed wszczęciem postępowania;
2. wykonawców, w stosunku do których
otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu
upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym
postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez
likwidację majątku upadłego;
3. wykonawców, którzy zalegają z
uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu;
4. osoby fizyczne, które prawomocnie
skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem
o udzielenie zamówienia,
przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących
pracę zarobkową, przestępstwo
przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne
przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia
korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku
mających na celu popełnienie
przestępstwa lub przestępstwa
skarbowego;
5. spółki jawne, których wspólnika
prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia,
przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku,
przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko
obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia
korzyści majątkowych, a także za
przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu
popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
6. spółki partnerskie, których partnera
lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia,
przestępstwo przeciwko prawom osób
wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko
obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo
skarbowe lub przestępstwo udziału w
zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa
lub przestępstwa skarbowego;
7. spółki komandytowe oraz spółki
komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z
postępowaniem o udzielenie zamówienia,
przestępstwo przeciwko prawom osób
wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo
przeciwko środowisku,
przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne
przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub
przestępstwa skarbowego;
8. osoby prawne, których urzędującego członka organu
zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z
postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób
wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku,
przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi
gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści
majątkowych, a także za przestępstwo
skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie
albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa
skarbowego;
9. podmioty zbiorowe, wobec których sąd
orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny
zabronione pod groźbą kary.”
.................................., dnia
...................
Miejscowość,
data:
......................................................
(podpis
i pieczęć imienna osoby/osób właściwej/ych do
reprezentowania Wykonawcy)
ZAŁĄCZNIK NR 3
pieczątka firmowa Wykonawcy
Wykaz robót budowlanych wykonanych
w ciągu ostatnich pięciu lat
przed upływem terminu składania ofert ,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz
musi zawierać minimum 3 roboty budowlane
o charakterze podobnym co przedmiot zamówieni o wartości netto nie mniejszej
niż 200 000zł.
L.p. |
Przedmiot zamówienia (zakres rzeczowy) |
Wartość zamówienia netto |
Miejsce wykonania |
Data wykonania Zamówienia |
Oddane do dysponowania przez inne podmioty (nazwa podwykonawcy)* |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Uwaga: Należy dołączyć dokumenty potwierdzające,
że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo
ukończone (dokumenty powinny
odnosić się do konkretnych robót wymienionych w wykazie).
*Kolumnę 6 należy wypełnić jeżeli
wykonawcą roboty budowlanej był podmiot inny niż składający ofertę. Wykonawca
w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie
dysponował jego wiedzą i
doświadczeniem, w szczególności przedstawiając w tym
celu pisemne zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu wskazanych zasobów na
okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
W przypadku z
korzystania z wiedzy i doświadczenia innego podmiotu, podmiot ten musi wykazać
się żądaną ilością robót w tym zakresie.
Miejscowość, data:
......................................................
(podpis i pieczęć imienna
osoby/osób właściwej/ych do reprezentowania
Wykonawcy)
ZAŁĄCZNIK NR 4
pieczątka firmowa Wykonawcy
Wykaz osób, które
będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
wraz z informacjami na temat ich i
kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia
a także zakresu wykonywanych przez nich czynności
wraz z
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
Lp. |
Imię i nazwisko |
Wykształcenie |
Doświadczenie zawodowe |
Posiadane kwalifikacje |
Zakres wykonywanych czynności |
Dostępność |
|
własna |
oddany do dyspozycji przez inny
podmiot* |
||||||
1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. |
7.
|
8.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* W przypadku wypełnienia kolumny nr 8 Wykonawca zobowiązany jest udowodnić
zamawiającemu, iż będzie dysponował osobami wymienionymi w tej kolumnie
przez okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu
pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji wymienionych
osób.
Miejscowość, data:
......................................................
(podpis i pieczęć imienna
osoby/osób właściwej/ych do reprezentowania
Wykonawcy)
ZAŁĄCZNIK Nr 9
pieczątka firmowa Wykonawcy
Tabela
elementów
zbiorcze
zestawienia składników ceny oferty
Lp. |
RODZAJ ROBÓT |
wartość elementu robót (netto) |
|
1. |
roboty rozbiórkowe |
|
|
2. |
roboty budowlane i wykończeniowe |
|
|
3. |
hydraulika i roboty sanitarne |
|
|
4. |
instalowanie wentylacji |
|
|
5. |
Instalacje elektryczne wewnętrzne |
|
|
6. |
Inne koszty |
|
|
|
RAZEM WARTOŚĆ ROBÓT (netto) |
|
....................................
Miejscowość, data:
......................................................
(podpis i pieczęć imienna
osoby/osób właściwej/ych do reprezentowania
Wykonawcy)